“Bon ape tit” merch og takk til deg som støtter oss!

bon ape tit

 

Det har vært flere på Tik tok som har bedt meg om å lage noe merch (som alle andre influencere gjør). Men jeg har egentlig aldri sett for meg at noen ville komme til å gå med mine klær. Jeg og Anniken hadde én runde hvor vi prøvde å selge noe “nasjonalgastro” merch for noen år tilbake uten hell. Ingen kjøpte. 😔

Men det var flere år siden uten noen som helst “fans” om man kan kalle det det. Jeg lot meg derfor overtale av broren min til å lage merch på nytt. Så nå er det nå offisielt…på nytt.

Vår nettbutikk multe.me er nå åpen hvor du kan kjøpe bon ape tit merch! Hurra! Og det er Anniken Thue som har tegnet de tre t-skjortene som ligger ute på nettsiden.

Butikken har vært åpen siden fredagen og denne gangen har vi allerede solgt 11 t-skjorter! Takk til dere som følger meg, og som støtter meg, selv om merchet ikke gir meg noe penger. Det er mer for moro skyld.

 

Takk til dere som støtter oss

Og dere som velger å støtte oss ved å kjøpe merchet, eller på andre måter må vite at de pengene går med til å gjøre innholdet bedre på bloggen. Vi trenger jo tross alt ingredienser for å kunne drive en denne matbloggen, og innimellom kjøkkenutstyr.

Dette blogginnlegget er derfor ikke bare ment for å promotere min egen merch, men mer for å feire at Anniken og jeg har følgere som støtter det vi gjør. Følg meg gjerne også på insta @kaaynelagermat

 

Takk til deg som leser bloggen og følger oss på alle de andre kanalene våre! 👏👏👏

 

 

 

bon ape tit

 

 

 

 

bon ape tit

 

 

 

 

 

bon ape tit

 

 

 

 

lollipoop

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg