Vi har tatt et valg

Ja.. Nå har vi bestemt oss. Vi flyttet jo til Moss i mai. Kaaynern pendler til Oslo hver eneste dag. Jeg har vært hjemme med Freya hver eneste dag siden vi flyttet, og jobber som vikar noen kvelder i uka. Vi har merket at vi ikke har tid til bloggen lenger. Uansett hvor hardt vi prøver, så klarer vi ikke å skvise det inn mellom alt annet som skjer i hverdagen. Pendlingen til Kaaynern tar han 3 timer daglig i tillegg til at det alltid er forsinkelser og masse tull med Nsb som gjør at nesten ikke får noe tid hjemme med meg og Freya. Det er umulig for meg å prioritere blogging når jeg MÅ søke jobber i tillegg til å underholde Freya døgnet rundt. Selvfølgelig prioriterer jeg Freya fremfor bloggen. Sånn er det bare. For bloggen krever masse konsentrasjon og arbeid, og jeg liker ikke å gjøre ting halvveis, så da lar jeg det heller være.

 

Det er veldig hyggelig i Moss, og vi synes det er deilig å tilbringe sommeren her. Hvertfall jeg og Freya. Kaaynern har jo bare sittet på buss og tog de siste mnd.

 

 

Vi har kanskje ikke gitt det nok tid, men vi har skjønt at vi hører til i Oslo, og flytter tilbake dit i august/september. Vi kommer ikke til å gi oss med bloggen. Tvert imot. Vi er glade i den, og vet at den er verdt å satse på!

 

 

Så, da vet dere det. Mer blogging til høsten! Yaay!

Anniken

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg