Her kunne vi bodd

 

Herregud, vi har plutselig sagt opp leiligheten og må flytte ut 1 mai. Litt krise for vi aner ikke hvor vi kommer til å flytte. Vi blir ikke enige med hverandre eller oss selv. Vi vil bo i Oslo, men trenger større plass og barnerom. Flytter vi til et lite sted må vi ha bil, og ikkeminst lappen, det har vi heller ikke. Også må vi ha jobb da.  Og barnehageplass i nærheten. Også vil vi ikke pendle.  Alt for mange ting skal med i kabalen.

Derfor er det spennende og oppdage nye hyggelige steder. For en stund siden var vi en tur på Lille Tøyen Kolonial og fant ut at området rundt er skikkelig hyggelig.

 

Kanskje vi flytter til Lille Tøyen Hageby en gang. Sikkert veldig koselig om sommeren. Og veldig barnevennlig.  

Vi vet ikke hvor vi ender opp, men er på leting og må finne noe ganske raskt.  Tar gjerne imot tips til hyggelige, ikke for dyre, steder i nærheten av Oslo eller i retning Østfold.

 

Ha en fin søndag! 

 

 

 

1 kommentar
    1. Jeg vet ikke mye om hvilke plasser i Oslo som er bra å bo og samtidig barnevennlige, men hver gang jeg har vært på besøk på Lille Tøyen har jeg tenkt at jeg selv kunne tenke meg å bo der. De jeg kjenner som bor der virker veldig fornøyde og det virker som et bra nabolag å vokse opp i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg