Da var vintern over ja

Anniken gir oss sitt sexy “summer look”.

 

Da er det bare å dra frem badebukse, badeball, surfebrett og lage margaritas. Vintern varte i 2 uker, takket være(t) den globale oppvarmingen. Om noen få år trenger vi sikkert ikke engang å reise ut av Norge i løpet av vintern for å komme oss til varmere strøk.

 

Vi tenkte å kjøpe et akebrett til Freya for å ake litt, men vi rakk jo såvidt å komme oss ut døra før all snøen smeltet.

 

Men fra humor til alvor. Global oppvarming gjør at dyrearter som eksisterer sør i Norge, begynner å bevege seg nordover, noe som kan “ødelegge”, for lokale økosystemer osv. Men som sagt er ikke Kaayne noe marinebiolog, så han skal ikke uttale seg altfor mye om fakta på dette området. 

 

Kaayne: Jeg mener selv at den globale oppvarmingen bare er en del av naturens gang. At den ikke bare er menneskeskapt, men at det fortsatt finnes isbreer på jorda, fordi vi er inne i en siste periode med istid. Men hva vet vel je. Det er kun spekulasjoner fra min side, men menneskene gjør ikke akkurat at prosessen går no tregere.

 

Men jeg må si at det hadde vært deilig med et mangotre i hagen her i Norge. Et slikt jeg hadde når jeg var liten og bodde i Thailand.

 

(Anniken har ikkeno å si om saken, fordi hu er i Moss og jobber.)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg