Rutineskifte og sykdom

Hei dere!

Som dere sikkert har merket har det vært litt stille på oss i det siste. Det skjer mye forskjellig om dagen. Jeg har byttet jobb og pendler til Moss på ettermiddagene. Kaayne jobber i Oslo på dagtid, så det har ikke vært så mye tid sammen. Vi er inne i et rutineskifte og det blir nok lettere etterhvert.

Vi skulle egentlig bake og gjøre juleting denne helgen, men det kan vi bare glemme. Kaayne har nemlig blitt skikkelig syk og ligger som et slakt med 40 i feber. Fortvil ikke. Brura har planer om å redde helgen og slenge sammen noe bakst i morgen, sånn at det blir en fjerde adventsoppskrift på bloggen i morgen kveld. Krysser alt jeg har av fingre og tær for at jeg ikke blir smitta. 

Nå ligger vi henslengt og ser på tv. Jeg har forspist meg på godteri. Julegodtet er syykt billig på Rema nå btw.  Skal bare slappe av i kveld! Håper du har en fin kveld!

sneiks

Anniken <3

 #syk #julegodt #nasjonalgastro #rutiner #jobb #nyjobb #influensa #slapperav #oslo 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg