Kreative julegaveidéer

Heisann!

Hvit snø faller utenfor vinduet as we speak. Eller, i følge gårsdagens værmelding gjør den hvertfall det. Jeg velger å fortrenge den våte, slapsete realiteten og la fantasien forvandle de tunge slushaktige dråpene til lette, glitrende snøkrystaller. Det  begynner å nærme seg jul og det er på tide å tenke julegaver. 


Kaaynern etter fjorårets julegaveåpning.

Nå skal jeg gi dere noen utrolig kule gavetips som garantert kommer til å overraske mottakeren. Jeg har sittet og fascinert meg over mange geniale gaveideer i dag, men skal velge ut noen.

 

Jeg kunne holdt på i evigheter. Alle gaveidéene finner du her, til snille priser. God gavehandel! Slå deg løs!

(sponset innlegg

#julegaver #julegavetips

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg