Et bloggerpars utfordringer

 

Som blogger møter man faktisk en rekke utfordringer, og som to  bloggere møter man faktisk dobbelt så mange utfordringer. Jeg skal lage en liste til deg, så får du se:

 

  1. Det høres mye finere ut med “en bloggers utfordringer”, men det kan vi ikke skrive siden vi er to. Vi opplever ofte at vi fremstår som en bedrift, men vi er faktisk mennesker vi også. Akkurat sånn som deg, og Justin Bieber.
  2. Diskusjoner. Mange unødvendige diskusjoner som ikke fører noensteds. “Vi må gjøre ett eller annet stort med bloggen nå. Jeg har tenkt på det i hele dag.”  “Ja! Jeg vet!! Jeg også. Er skikkelig gira på å gjøre noe som slår skikkelig an!! Men hva? Har du noen ideer?” “Nææh..Egentlig ikke. Du? ” “nei..” ———–
  3. Dette gjelder alle bloggere: Vi er Pr-kåte og litt naive. Vil bare bli sett. Sier ja til alt. Vi har sagt ja til å være med på Matkontrollen på Tv2. Begynner å bli ganske svette nå for vi tror ikke det kommer med at vi har blogg engang(!!!). Vi er egentlig bare noen sånne tullinger som driter oss ut skikkelig på landsdekkende tv. Hjelp. Ikke se på Matkontrollen.
  4. En typisk lørdagskveld der vi skal se film og være kjærester sammen ender altfor ofte med fotoredigering og andre bloggrelaterte aktiviteter. Romantisk sa du? 
  5. Forskjellige preferanser og uenigheter om hva som hører hjemme på bloggen. Det er utrolig vanskelig å vite hva du og de andre 3 leserne vil se. Vi vet ikke engang hvem som er målgruppen vår. Muligens har Kaayne en annen målgruppe enn meg (haha).
  6. Vi har ikke tid til å vente på at den andre gjør bloggting. Kaayne har f.eks veldig dårlig tid til å vente på at jeg tar bilder av maten. Det blir sykt amper stemning. Kaayne vil jo bare spise maten han har laget, stakkars. Selv hater jeg at Kaayne tilbringer tid foran laptop. Tror ikke Kaayne liker at jeg bruker for mye tid heller. Merker at han puster veldig tydelig borti sofakroken der han sitter for seg selv. Derfor får jeg spare resten av denne listen til en annen gang, for dette var egentlig bare innledningen.

 

Vi sneiks da!

-Anniken

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg