Oslo Brewing Company launch party

oslo brewing company norway norge launch lanseringsfest lansering tjuvholmen blåbærøl

 

 

Vi har vært så heldige å bli invitert til lanseringsfest for Oslo Brewing Company, som hadde oppstart i 2015. Så på onsdag ordnet vi oss barnevakt og stakk til Vingen bar for å smake på masse deilig øl. 

 

Takk til Dimitri fra Smelteverket for invitasjon! Smelteverket og Vingen bar er blant stedene man allerede kan nyte øl fra OBC. Her kan dere se vårt restaurantbesøk på Smelteverket.

 

Kaaynern kom rett fra jobb og var sulten, så det passet utmerket at de serverte digg mat i tillegg.

 

 

 

 

Vi rakk ikke teste all ølen, men jeg (Anniken) er sykt glad for at jeg sikret meg en California Lager med en gang for den var fantastisk. Jeg drikker ikke ofte øl, men når jeg først gjør det så skal den være god, og den her var utrolig smakfull og samtidig veldig mild og lett å drikke.

 

 

 

 

 

Vi fikk også smake Blueberry Wit, som er en superfresh øl med blåbærsmak. 

Skål.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi havnet tilfeldigvis i prat med denne dama som viste seg å være Inga Greve, head brewer for Oslo Brewing Company. Jeg håper jeg husket å fortelle henne hvor god ølen var!

 

 

 

Sykt flaks at det var fint vær på tjuvholmen akkurat i de to timene det pågikk. Og så begynte det selvfølgelig å regne med engang vi satt oss på toget hjem til Moss senere på kvelden.

 

 

 

 

Kaaynern i sitt øldorado, sitter og tenker på hvilken han skal velge neste gang.
 

 

 

 


 

 

 

Siden han er i London, får jeg ikke spurt hvilken det ble, men god var den hvertfall.

 

Ok. En øl til da!

 

 

 

Yaay! Goodiebags!

 

 

 

 

Så fikk vi plutselig veldig dårlig tid og måtte løpe til toget…

 

 

 

..vi rakk toget.

 

 

Kjenner du noen som er glad i øl? Det gjør du garantert. Eller kanskje du er glad i øl selv. Del innlegget eller gi oss en “like”, så blir vi glade!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg